Tematyka poruszana na spotkaniach branżowych dotyczyła m.in. współpracy z producentem kreatywnym, finansowania projektów ze środków publicznych, drogi do debiutu filmowego czy promocji filmów w okresie pandemii. Organizatorzy przygotowali 3-dniowy program wypełniony seminariami szkoleniowymi, panelami i pitchingami, na których młodzi twórcy będą przedstawiać swoje projekty. Na tegoroczne pitchingi zakwalifikowało się 15 projektów – 12 projektów scenariuszy oraz 3 projekty filmów w developmencie.
SCRIPTMARKET.PRO był adresowany do młodej branży audiowizualnej. Stanowił platformę do nawiązywania współpracy w zakresie produkcji i koprodukcji pełnometrażowych filmów fabularnych, ze szczególnym uwzględnieniem projektów mikrobudżetowych, realizowanych przez młodych reżyserów i producentów kreatywnych. Wydarzenie stworzyło sprzyjające warunki do wymiany wiedzy, kontaktów, doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy młodymi scenarzystami, reżyserami, producentami oraz przedstawicielami instytucji finansujących produkcję filmową, służące budowaniu kompetencji niezbędnych do planowania wspólnych działań.
http://scriptmarket.pro/